WELPEN

Maandschors

Zondag 28 april
Njam njam, smikkel smikkel. Kom deze zondag van 14 uur tot 17 uur naar de scoutslokalen voor iets heel lekkers. Doe je uniform aan!

Vrijdag 3 tot zondag 5 mei
Wij gaan op ons laatste weekend! Jeejjjjjjj!!! Meer info via mail xx

Zondag 12 mei

Vandaag is het EINDELIJK Ledendag, het belooft een super leuke dag te worden vol met leuke spelletjes en lekker eten. Vanaf 12u gaan de deuren open en is iedereen welkom, wij kijken er alvast naar uit om jullie allemaal te zien!!

PS: vandaag vindt ook het info-moment voor kamp plaats

Zaterdag 18 mei

Vanavond is het de eerste avondvergadering van 2024! We hebben bezoek… Kom van 18u tot 20u naar de lokalen.

De leiding

E-mail: welpen@scoutskortenberg.be

Vixen

Excentrieke Saki

Takleider

Chil

Montere Springbok

Kassier

Mor

Carancho

EHBO

Rikkie

Integere Mursu

Vlag

Mang

Nuchtere Secretarisvogel

Materiaal & uniform

LEEFTIJD: 8 tot 11 jaar

Wie zijn de welpen

De welpen zijn jongens van 8 tot 10 jaar oud. Samen met onze leiding spelen we elke week een ander tof spel. Al spelenderwijs leren we elkaar beter kennen en ook de wereld rondom ons. Het bos, de speeltuin, het dorp, ... Ze hebben geen geheimen meer voor ons.

Weekends

Vanaf nu gaan we 3 keer per jaar op weekend. De eerste keer gaan we al in de herfstvakantie op weekend. Ons tweede weekend valt rond carnaval en ons laatste weekend is het paasweekend. Elk weekend begint op vrijdagavond en duurt tot zondagmiddag.

Kamp

In de zomer gaan wij op kamp, 7 dagen van huis weg met alle welpen en soms nemen we zelfs de kabouters mee. Onze kampen draaien rond een centraal thema: vikings, piraten, ridders, ... Altijd tof en altijd anders!