JIN

EHBO & Materiaal

LEEFTIJD: 17 tot 18 jaar

Wie zijn de jinners?

Jinners zijn de jongens en meisjes van 17 tot 18 jaar oud. Jinner ben je maar 1 jaar, maar dat jaar is een sneltrein vol nieuwe ervaringen, vrienden, ...

Buitenlands kamp

Elk jaar kiezen de jinners een land waar ze in de zomer op kamp zullen gaan. De afgelopen jaren waren dit: Kroatie, Tsjechie, Hongarije, Portugal, Slovenie, ... Gedurende het jaar zullen de jinners verscheidene activiteiten organiseren om dit buitenlands kamp voor te bereiden. Het jinkamp is een unieke ervaring en verschilt van alle andere scoutskampen. Niet te missen!

Aankomende leiding

Tijdens het jinjaar worden de jinners klaargestoomd om volgend jaar scoutsleider, of -leidster te worden. Gedurende het jaar leren ze zelf vergaderingen voorbereiden, verantwoordelijkheid nemen en anderen engageren voor activiteiten. Ze moeten ook driemaal een stagevergadering voorbereiden voor een tak naar keuze.

Huur een Jin

Hallo iedereen

Wij, de Jin van Scouts Kortenberg, hebben jou nodig! Jij ons ook? Is uw gras te lang? Is uw wagen wat vuil? Tappers nodig op een trouw? Etc...

HUUR EEN JIN: onze  jinners staan steeds voor u paraat!

Laat iets weten op: huureenjin@scoutskortenberg.be of via deze pagina!

Alle ingezamelde centjes gaan integraal naar ons buitenlands kamp :)