SCOUTSVRIENDEN

De Scoutsvrienden is een groep van oud-leiding, die onze scouts toch nog niet helemaal kunnen los laten. Ze gaan nog eens samen op weekend en organiseren naar jaarlijkse gewoonte twee evenementen, de Scoutsvrienden Dropping en Scoutsvrienden Brunch. Ook staan zij steeds klaar om met hun jarenlange ervaring als scoutsleiding de leiding en groepsleiding bij te staan waar nodig.

Scoutsvriendenbrunch 10 maart 2024

Het menig favoriete eetconcept: ontbijt en middagmaal ineen, in een uitgebreide brunch, na eens goed uitslapen. Zoet gaat hand in hand met hartig en de hete koffie staat zij aan zij met een goed glas bubbels. Heerlijk toch?

We nodigen jullie dan ook graag uit op zondag 10 maart 2024 om jullie voeten onder één van onze tafels te schuiven op onze scoutsvriendenbrunch. Hier mogen jullie zich verwachten aan een uitgebreid buffet met diverse aanbod aan broodjes, koffiekoeken & zowel koude als warme hapjes.

Er wordt opnieuw (voor het vijfde jaar op rij) met een all-inclusive formule gewerkt. Hiermee kan je naar hartenlust genieten van het algemene brunchbuffet, alsook een dessertenbuffet & een drankje (koffie, thee, fruitsap of chocomelk). Voor zij die hun zondag graag in stijl inzetten, bieden we ook een formule met bubbels aan, waarbij het eerste drankje tevens aangevuld wordt door een glas cava.

Iedereen is welkom vanaf 10u & rond 13u sluit het buffet. Er kunnen maximaal 150 personen aanwezig zijn, dus snel inschrijven in de boodschap! (Ter info: vorig jaar zaten we aan het maximum aantal personen, dus de plaatsen zijn gegeerd).

Inschrijven kan tot vrijdag 1 maart (of tot het maximum aantal inschrijvingen bereikt wordt, dan sluit het formulier eerder) via deze link: https://forms.gle/1HXb3WfeQ4TPRZRg9

Ook betalingen dienen ten laatste vrijdag 1 maart binnen te zijn. Na het invullen van dit formulier, sturen we je een mail met een betaalverzoek. Bekijk ook zeker je spam-mailbox!

Extra's die niet in de formule inbegrepen zitten (bv. andere dranken), zal je ter plekke met cash of via Payconiq kunnen betalen.

Neem zeker ook één of meerdere potjes mee, want de overschotten worden op het einde aan een vrije bijdrage weggeschonken om voedselverspilling tegen te gaan.

Samengevat:

WANNEER? Zondag 10 maart 2023 vanaf 10u

WAAR? OC Berkenhof - Kortenberg

WAT?

- Formule kids (t.e.m. 12 jaar): €12 p.p.

- Formule standaard: €20 p.p.

- Formule bubbels: €23 p.p.

HOE? Vooraf reserveren

Heel graag tot dan!