VERHUUR

Lokalenverhuur

E-mail: verhuur@scoutskortenberg.be

Onze lokalen worden niet verhuurd in juli en augustus.

Wij verhuren niet aan leidingsgroepen, studentenverenigingen, voor inleefweken, ...

Welke lokalen?

Wij verhuren 2 gebouwen. In gebouw 1 vind je een keuken, een klein lokaal met zetels, een eetzaal en 2 wc's met 1 wasbak . Het tweede gebouw heeft 2 grote slaaplokalen en een sanitaire blok met 2 douches en 2 lavabo's. In elk lokaal kan 20 man slapen. Mocht dat te weinig zijn kan je met de lokaalverantwoordelijke overleggen of je nog bijhorende lokalen kan huren.

Huurprijs

De huurprijs bedraagt €350 + 20 (vaste kosten) voor een groep van 30 personen voor 3 dagen (vrij-zat-zon). Voor grotere groepen wordt hier €3/extra persoon/nacht bij gerekend.

Voor 2 dagen bedraagt de minimumprijs €200. Water, gas en elektriciteit zijn steeds inbegrepen.

Waarborg

De waarborg bedraagt 350 euro en dient voor aankomst gestort te worden.

Materiaalverhuur

E-mail: verhuur@scoutskortenberg.be

Ga je een groot feest houden en heb je grote kookpotten, veel tafels/banken, of zelfs een of meerdere grote tent(en) nodig? Of organiseer je een verjaardagsfeestje, en wil je enkele leuke spelletjes/sporten doen, maar heb je de nodige attributen ervoor thuis niet liggen?

Kijk dan zeker eens in onze verhuurlijst hieronder, en stuur dan een mailtje naar verhuur@scoutskortenberg.be , waarin zeker staat: welk materiaal, wanneer je het komt afhalen, en wanneer je het kan komen terugbrengen. Heb je gewoon een vraagje over het materiaal en de verhuur ervan, mag je ons ook gerust contacteren.

Lokalen

Gebouw 1: keuken

Gebouw 1: eetzaal

Gebouw 1: sanitair