KABOUTERS

Vrijdag 26 tot zondag 28 april

HET LAATSTE WEEKEND IS HIER JEEEEUJ, wij zijn er klaar voor hoor. Info volgt via mail.

Zondag 5 mei

Vandaag gaan we lekker met water spelen aangezien het (hopelijk) zo warm is, doe maar kleren aan die nat mogen worden en zoek mee wat verkoeling van 14u tot 17u aan de lokalen.

Zondag 12 mei

Vandaag is het EINDELIJK Ledendag, het belooft een super leuke dag te worden vol met leuke spelletjes en lekker eten. Vanaf 12u gaan de deuren open en is iedereen welkom, wij kijken er alvast naar uit om jullie allemaal te zien!!

PS: vandaag vindt ook het info-moment voor kamp plaats

Zaterdag 18 mei

Het is de eerste avondvergadering van het jaar! Het is dus vergadering op ZATERDAG, voor de eerste doen we wat speciaal en zien jullie wat nieuwe gezichten, van 18u tot 20u aan de lokalen.

Kusjes en Knuffels van jullie leiding: Lizzy, Twixie, Oogway, Deepee en Gustav

E-mail: kabouters@scoutskortenberg.be

Lizzy

Waardevolle Hoko

Gustav

Luchthartige Slingeraap

Twixie

Fervente Koolmees

Deepee

Eerbiedige Rode Vos

Oogway

Onverstoorbare Kraanvogel

Materiaal & Uniform

Wie zijn de kabouters

Kabouters is een groep van meisjes, van 8 tot 11 jaar oud. Samen met onze leiding spelen we elke week een ander tof spel. Al spelenderwijs leren we elkaar beter kennen en ook de wereld rondom ons. Het bos, de speeltuin, het dorp, ... Ze hebben geen geheimen meer voor ons.

Weekends

Vanaf nu gaan we 3 keer per jaar op weekend. De eerste keer gaan we al rond de herfstvakantie op weekend. Ons tweede weekend valt rond carnaval en het laatste weekend is het paasweekend. Elk weekend begint op vrijdagavond en duurt tot zondagmiddag.

Kamp

In de zomer gaan wij op kamp, 7 dagen van huis weg met alle kabouters en soms nemen we zelfs de welpen mee. Onze kampen draaien rond een centraal thema: glitter and glamour, oosterse nachten, diep in de zee... Altijd tof en altijd anders!